4000 Ilands - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu 4000 Ilands - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu

4000 Ilands

Door: michelleheeringa

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Augustus 2011 | Laos, Vientiane

Sabaidee!

Na 15 dagen ga ik weer verder.. en zoals Glanice Grace (afscheid) zingt: "moeilijk wordt het wel" ...

Ik ben verliefd geworden op het eiland Don Det (en het heeft geeneens een strand, dus kennagaan), op haar zonsondergangen, op de kinderen die (half) naakt rondrennen, op de mekong, op de vrouwen die zich erin wassen, op de boten die met een waanzinnig uitzicht voorbij varen (slow), op de organic farm, op een tentje dat A' dams heet, op mijn bungalow waar de katjes en kittens de hele dag door relaxen, op de franse brug, op mijn fiets (zonder slot, don't need it), op de modderige wegen...

Goed, het wordt me iets te romantisch nu, zou bijna zeggen: "back to reality", maar de reality hier is onbeschrijvelijk.

Ik ga verder, maar neem een heerlijke vibe met me mee. Lacoon Laos!

Been there, Don Det :-)


  • 08 Augustus 2011 - 07:05

    Mama En Franics :

    Schatje toch :). Als je het daar zo leuk vind dan ga je er toch weer naar terug als Michel is gweest!

    Bedankt voor je lieve mail en tot bels!!

    XXXXXXXXXXXXXXXX

  • 08 Augustus 2011 - 09:03

    Nikita (L):

    Heeyy nicht van me(L),,
    is het daar leuk ?
    Hoelang blijf je daar nog?

    xxx Veel plezier:D
    iloveyuuu

    groetjes van me moeder e.t.c (L)

  • 08 Augustus 2011 - 16:55

    Patricia Xxx:

    hi meid wat een spannende tijd he voor je gave site en we gaan je volgen stuur mij ook mails hou ons op de hoogte en geniet ervan michel komt ookal bijna heel veel plezier geniet maar lekker lvj xxx

  • 08 Augustus 2011 - 19:18

    Michel:

    hey liefie van me.
    gelukig heb je het toch naar je zin gehad in laos, weer een heele ervaring erbij.
    clanise crace (afscheid) kennen we wel he schat,jeetje wat betekend dat veel voor ons he.
    nou schat geniet nog ff in laos,want voor je het weet ben ik er.
    het aftellen is nu echt begonnen love you spetter xxxxxxxxxxx

  • 09 Augustus 2011 - 08:51

    Simone:

    He wijfie ik hoef niet te vragen of alles goed met je gaat, dat lees ik zo ook wel.
    Ben zo blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt en ik vind je nog steeds zooooo dapper dat je dat allemaal alleen doet.
    Lieve schat weer heel veel plezier op deze stek en dat je maar weer veel nieuwe indrukken mag opdoen.
    Met Deb en Destiny gaat het goed.
    Ze wordt al een heel kind hahaha.
    Michel ook bijna bij jou, jeetje wat zullen jullie blij zijn als hij er is.
    Nou schatje genietse. Ik hou van jou.
    Hele dikke kus en knuffel.

  • 16 Augustus 2011 - 18:32

    Michelle & Oussama:

    Heey Mies ik lees dat je het daar in Azie heel leuk hebt, mooi zo. leuke verslagen ;) maar nog heel veel Plezier xx Oussama

    Hey lieverd,

    Ik lees je verslagen met veel plezier en vind dat je het mooi verwoord allemaal.
    Ik heb je al eens eerder een berichtje gestuurd maar volgens mij niet goed aangekomen. In ieder geval is Noureddine heel blij met zijn thaise broek.
    Geniet nog heel veel en je zult vast heel veel mooie indrukken opdoen.Michel komt er ook bijna aan en kun je hem veel laten zien.
    Dikke kus ,
    Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Michelle goes south east Azie

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Bijna....

16 April 2012

The Komodo Trip

01 April 2012

Get wet in Amed

24 Februari 2012

Some nature, some culture and some Adventure

22 December 2011

Gila Sekali
Michelle

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 23934

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Augustus 2027

Dive Deep and Fligh High

10 Oktober 2012 - 10 April 2013

Caribien Aribaa Aribaaaaaa

23 Mei 2011 - 30 November -0001

Michelle goes south east Azie

Landen bezocht: