Miranti - Reisverslag uit Pai, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu Miranti - Reisverslag uit Pai, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu

Miranti

Door: michelleheeringa

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Juli 2011 | Thailand, Pai

Miranti... oftewel; Michelle in Thai.

Geleerd van mijn vriendin Tik, van Tik restaurant, waar ik sochtends vaak brood met ei eet en savonds Pad thai, Sweet en Sauer of Mango Salad, mmm, my fouvarits.

Na ruim 2,5 week bevalt "Pai Parc Cottage" nog steeds.
Het park ligt aan de rivier van Pai, net buiten het dorpje met zijn velen eettentjes, kroegjes en winkeltjes. Op een hoek van de mainstreet ligt een kleine tempel. Loop je daar naar beneden, kom je vanzelf met je voeten in de modder. Loop je met de bocht mee naar links, kom je in 1 keer middenin de natuur (of jungle). Geen voetpaden meer, alleen modder en stenen. Om het park in te komen, moet je de rivier oversteken via een handgemaakte houten brug. De 1e keer dacht ik dat het een grapje was. De brug kraakt, beweegt als een gek, als je tenminste meer dan 30 kilo weegt, en mist delen. Is dus best wel krakkemikkig.

Nadat het was gelukt om de brug met backpack over te steken leerde ik van mijn 53 jarige vriendin Naam om de 1e 4 meter vooral aan de linkerkant te blijven, daarna even naar het midden te gaan en het laatste stuk over de dikste houten spalen te lopen. Okey, ik doe mijn best om het te onthouden en overdag volg ik dan ook met gemak haar instructies op. Savonds ging het lastiger. Nu pak ik standaard mijn hoofdzaklamp mee als ik de deur uit loop. Die roze-paarse, weet je wel Mam en Francis?! ;)

Goed, we zijn de brug over. Rechts zie je 6 luxe bungalows staan, in het midden de receptie en links de hangmatten. Een stukje verder staan een paar mienie bungalows (waar ik ook in zit) en achteraan het park ligt de gym, inclusief de lieve hond Full moon. Oja, we bevinden ons nu middenin, rondom de bergen...
Do i need (to say) more?!







  • 07 Juli 2011 - 19:05

    Simone:

    Miesieeeeeeeeeeee.

    Ik heb nieuws voor je. Weet je wie Sylvia d'r werk gaat overnemen?
    MINKE van de Koe. Hoe vind je dat?
    Had ik niet verwacht, maar ja......ff afwachten.
    Skattie ik wilde dat ik een paar weekjes naar je toe kon komen, maar dat zit er gewoon helemaal niet in.
    Have fun Miesie.
    Schrijf je snel weer.
    Love u!!!!!!!

  • 08 Juli 2011 - 17:23

    JAAP:

    SIMOOOOON...ZAL IK VOOR JE GAAN???...IS GEEN STRAF HOOR!!!

  • 11 Juli 2011 - 09:10

    Simone:

    Dat klinkt weer goed hoor Miesie. Alleen die brug.......!!
    En Japio...ga jij maar voor mij dan hahahaha. Maar eigenlijk wil ik zelf en dat gaat niet.
    Nou Mies ik schrijf je snel weer. BE CAREFULL OUT THERE!!!
    Ik denk veel aan je.
    Hele dikke kus en knuffel.

  • 12 Juli 2011 - 05:12

    Michelle Gina Heeringa:

    Moontje, vind het leuk om steeds iets van je te horen!!
    Hoe is het met je? Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar is in de Dwars... We'll see ;)

    Geniet je nog lekker van je kleindochter? Geef je meiden een dikke kus van me okeey xxxxxxx

  • 12 Juli 2011 - 09:55

    Donna:

    Jeetje mies dat klinkt wel prachtig! Je ziet ook wel eens zo een hele mooie houten brug in film en die zijn dan onwijss hoog hiell dat zie ik een beetje voor me.Maar hoop dat deze niet zo hoog is:P je moet er trouwens ook niet met een borrel over heen ahah !kuss

  • 12 Juli 2011 - 14:58

    PAPS:

    LIEVE MIRANTI...ERG LEUK GESCHREVEN MOP WHAHAHA...IK BEN UITGENODIGT OM EERDAAGS EENS LEKKER TE TAFELEN BIJ BANGKOK AAN ZEE EN HET GAAT ME NIETS KOSTEN...HOE IK DAT DOE WEET IK OOK NIET MAAR KWAM ZO MAAR OP MN PAD...ZAL HET VOORDEEL ZIJN VAN WEER LEKKER IN HET SOCIALE LEVEN TE ZIJN...OOOW ENNE MOP...NU NIET DENKEN DAT IK EERDAAGS IN JOUW BANGKOK ZIT HOOR...IJMUIDEN AAN ZEEEEEE ZONDER KRAKKEMIKKIGE BRUGGETJES MAAR MET EEN OPGEBROKEN WEG DAAR NAAR TOE...NIT NOI MOU...SOEWA MAK MAK..XXX...PAPS

  • 13 Juli 2011 - 13:35

    Hans:

    Alles goed, Miranti? Komt de kip en rijst je neus al uit? Doe de groeten aan Tik! Hoi!

  • 13 Juli 2011 - 15:41

    Mammie En Franssie ::

    Hoi schattike :),

    Ik mis jouw inmiddels ontzettend en werk dus maar erg hard dan heb ik er het minste last van, hahahahaha

    Meid, wat heerlijk zeg heb je het daar en pas maar goed op!

    Super genieten van die bergen, die heb ik ook ieder jaar zo hard nodig tijdens onze vakantie alleen gaat dat dit jaar niet lukken ben ik bang vanwege de Zwam in onze kelder, snik,snik.........

    XXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 13 Juli 2011 - 19:54

    Michel:

    hey miranti klingt leuk zeg, doet me goed om te lezen dat je het zo naar je zin heb. in de bergen de jungle in de modder en het trainingskamp. ben benieuwt om het zelf ook allemaal mee te maken. eerst ga je nog ff lekker genieten in laos en dan zijn we lekker zaampjes. nou wijfie van me reis voorzichtig kijk uit en vergeet je hoofdzaklamp niet, geef full moon een aai over zijn bolletje van me. spreek je snel schatje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Juli 2011 - 20:22

    Rob Captijn:

    Hoi daar,

    Hoe gaat het daar in het verre,
    Maak je nog gebruik van je voel sprieten niet goed is niet goed en werkt dat ook voor je?


  • 20 Juli 2011 - 09:50

    Lydia:

    Hey Michelle,

    Leuk om te lezen hoe het daar gaat, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Hier gaat ook alles goed, was even sprake dat ik naar de Dwars moest maar door een goed gesprek met Majelle is er anders naar de urenindeling gekeken en het resultaat heb je al van Simone gehoord! Ik ben blij dat ik op de Mel mag blijven, (hoewel er leuke collega's zijn op de dwars hoor) maar dat wist je al hihi. Nou lieve Michel, ik wens je allemaal mooie, leuke en lekkere dingen toe in thailand en ik hou je verslag in de gaten hoor! xxxxxx uit IJmuiden

  • 20 Juli 2011 - 10:26

    Corrie En Atie :

    Hoi Michelle,

    Eindelijk hebben we je gevonden, zoals je weet zijn cor en ik niet zo heel snugger met de computer maar goed het is gelukt. Aan de hand van je verhalen gaat het goed met je.
    Wat een ervaring om zo alleen rond te reizen, ik (ati ) ben best wel een beetje jaloers en zou willen dat ik dat ik daar ook het lef voor zou hebben maar helaas.
    We missen je wel hoor !!!!!!!!!!!!
    Hier aan deze kant gaat alles zijn gangetje niet veel nieuws, eigenlijk een beetje saai. We gaan proberen om om je reis nu wat meer te volgen via de site maar met ons weet je het nooit zo weten we het ineens niet meer. We hoorden van je moeder dat je nu naar Laos gaat, we wensen je veel geluk en zorg goed voor jezelf zodat je gezond blijft. Have fun.
    Groetjes van Corrie en Atie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Michelle goes south east Azie

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Bijna....

16 April 2012

The Komodo Trip

01 April 2012

Get wet in Amed

24 Februari 2012

Some nature, some culture and some Adventure

22 December 2011

Gila Sekali
Michelle

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 23928

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Augustus 2027

Dive Deep and Fligh High

10 Oktober 2012 - 10 April 2013

Caribien Aribaa Aribaaaaaa

23 Mei 2011 - 30 November -0001

Michelle goes south east Azie

Landen bezocht: