Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu

Pai

Door: michelleheeringa

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Juni 2011 | Thailand, Pai

........ just figure it out....

Enigzinds sipjes om de eilandjes te verlaten, was ik 20 juni " back in Bangkok". Wat een contrast, ik was helemaal een beetje uit me doen en vroeg me af waarom ik in godsnaam in die bus was gestapt.. maar ik had een doel: ik wilde naar het noorden!

Meteen de volgende ochtend een vlucht voor s' avonds naar Chiang Mai geboekt. Met 3 Ierse meiden een taxi gedeeld en een guesthousse gezocht. De volgende dag alleen de stad verkend met een tuc tuc.. was nog steeds niet helemaal zeker van mijn beslissing om de eilandjes te verlaten tot de volgende dag...
Ik kwam aan in Pai.

"Lovely", "Cheap", "Hippy atmosfeer", "Muay thai", "Yoga", "Mountains", " Ginger tea" and "Meditation" Pai. Deze plek heeft het allemaal voor mij.

Ik deel met 3 meiden een kamer, super gezellig en minder eng als je met elkaar kan delen dat er een kakkerlak over je bed heen loopt. Begin er al te wennen maar het blijft toch een beetje eng.

Vandaag doen we samen een yoga dag bij 'Mama Yoga'. We namen daar gister een kijkje en deze dame (66 jaar) nam ons meteen mee naar boven om haar slaapkamer te laten zien en thee te drinken. Ze was helemaal happy, praatte voluit over haar fantastische leven en wat yoga met haar doet.
Na de thee durfden we geeneens meer af te dingen voor de yoga dagprijs (ze speelde het zo slim) en spraken we, met gemengde gevoelens, af om haar de volgende dag om 10:00 uur te ontmoeten.

Wat ik had verwacht gebeurde. Vanochtend was ' mama yoga' anders. Ze gaf de yoga les, was heel ongeduldig, alleen met zichzelf bezig, gaf geen aanwijzingen (terwijl we allemaal beginners zijn!)en praatte tijdens de lunch weer vollop over haar eigen leven.

Ik moest aan mijn eigen mama denken, die juist goed is in aanwijzingen geven en de persoonlijke benadering voorop stelt.
Hier kreeg ik het tegenovergestelde.

Legendarisch is het zeker en relaxed zijn we nu ook wel. We hebben 2 uurtjes rust, brengen zo onze gehuurde scooters weer terug en gaan de yoga vervolgen.

Volgende dag:
Wat een gekkenwerk. Pijn in onze rug. Horrorverhalen duiken om ons heen op over 'mama Yoga'. Anderen om ons heen hebben de dag eerder gecanceld omdat mama yoga volgens locals doordedraaid zou zijn.

Ik weet genoeg: ik houd het voorlopig bij m'n, enigzinds vertrouwde, muay thai trainingen!






  • 24 Juni 2011 - 09:43

    Mammie :):

    Doe dat dan maar!

    XXXXXXXXXXXXXX

  • 24 Juni 2011 - 12:19

    Hans Akkerman:

    Hallo MICHELLEEEEEEEEEEEEEEE!

  • 24 Juni 2011 - 18:07

    Gerda Groenia :

    hai Mies
    today we recived your postcard .thank you I think he came with the postduif (haha)
    Enyou your trip and becarefol .
    lots of love from Opa and Gerda

  • 25 Juni 2011 - 12:13

    Rowie:

    Wat geweldig Mies!!!
    Ben Super blij dat je t zo erg naar je zin hebt! & erg gerustgesteld dat je zo af en toe wat van je laat horen...;)!
    Weten we allemaal dat t goed met je gaat....
    Tot Mails......

  • 26 Juni 2011 - 20:28

    Mama & Francis:

    Schatje toch, wat een verhaal weer maar ja, thats live en je leeeft dat kun je wel stellen :). Heerlijk dat je samenmet deie meiden reist en op de kamer slaapt, is gezellig en je kan met elkaar praten over je intuitie en of je iemand moet vertrouwen of niet. Wel zo handig als je daardoor misbruik of andere criminelen van je af kan houden, toch?

    Dikke kus en heerlijk om te lezen dat je Pai zo fijn vind, ik ben torts op je, keep coing and Joy Your Trip!!

    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 27 Juni 2011 - 10:43

    Hans:

    Een doorgedraaide yoga juf. Het lijkt wel Nederland, Michelle

  • 27 Juni 2011 - 19:16

    Simone:

    nou nou wijfie je maakt genoeg mee.
    ik denk dat je na een jaar al je verhalen moet gaan bundelen en dan uitgeven die hap hahaha.
    have fun miesie. hele dikke kus en een knuffel.

  • 28 Juni 2011 - 22:39

    Michel:

    now mamma yoga is me der één zeg
    heeeeel veeel plezier in pai schat
    zet um op bij de mutai (k)

  • 04 Juli 2011 - 13:10

    Hans:

    Afgelopen zaterdag hebben we met zijn negenen besloten naar Vietnam te gaan in maart 2012. Mocht je daar ook komen, hou me op de hoogt svp Michelle. Gaat verder alles prima in het oosten? groetjes!!!

  • 05 Juli 2011 - 11:30

    Lars:

    Hahaha.. Leuk verhaal!

    Have fun en doe voorzichtig daar!

    Bye

  • 07 Juli 2011 - 17:11

    Annie Bloemen:

    heel dikke kus en groetjes .
    ik mis je annie uit venray

  • 01 Augustus 2011 - 18:44

    Sylvana En Remy :

    haha erg leuk om te lezen , maar toch maar goed dat je met die andere meiden was , bij zo een crazy mama :S

    kijk je uit :D xxxxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Michelle goes south east Azie

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Bijna....

16 April 2012

The Komodo Trip

01 April 2012

Get wet in Amed

24 Februari 2012

Some nature, some culture and some Adventure

22 December 2011

Gila Sekali
Michelle

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 23927

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Augustus 2027

Dive Deep and Fligh High

10 Oktober 2012 - 10 April 2013

Caribien Aribaa Aribaaaaaa

23 Mei 2011 - 30 November -0001

Michelle goes south east Azie

Landen bezocht: