Flipflops - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu Flipflops - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu

Flipflops

Door: michelleheeringa

Blijf op de hoogte en volg Michelle

05 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

Middenin de rimboe of op een eiland?
Reizen door Azie doe je simpelweg op " Flipflops". En dan niet de echte van 30 euro, maar gewoon die simpele uit een local souveniershopje voor 180 bath.

Na het glas-in-de-grote-teen incident was het voor mij raak om een nieuw paar flipflops te halen. Het is niet speciaal om je flipflops op het strand kwijt te raken, dus ik schaam me hier dan ook helemaal niet voor.

Ik had een paar knalroze aangeschaft... mijn reisgenootje was ook wanhopig voor een paar nieuwe. Hij vond 180 bath toch een beetje te veel (in de veronderstelling dat hij zeeer binnenkort voor hetzelfde artikel zou moeten shoppen) en kreeg een interressante deal aangeboden door een Thaise verkoper. Voor slechts 50 bath kon hij 2e handse overnemen. Geweldig!

Helemaal in de glorie van zijn aankoop komt zijn 'roommate' aangelopen: " OOh, so you have my flipflops, i thought i lost them on the beach".

Slimme locals he?!!

Nu ben ik gister na een te gekke (zeer aan te raden!) boattrip naar Nanguyaun island mijn knalroze ook kwijt.. (ik schaam me nog steeds niet)

Gelukkig heb ik mijn Birkenstocks uit NL bij me...

Wat nou Flipflops :)





  • 05 Juni 2011 - 15:43

    Michel:

    nou schat 't is wat met die flipflops, die zijn wel erg gewilt daar.
    maarja die reis genoot heeft ze in ieder geval terug gekocht voor zijn room mate.
    dat is toch wel aardig van hem.

    nou lief enjoy your trip xxx

  • 05 Juni 2011 - 17:08

    Michelle Baillet:

    leuk hoor om jouw reisverslag steeds te kunnen lezen.Zo blijven we bij met wat jij allemaal meemaakt.
    Het pakje is aangekomen hoor.dan weet je dat vast :-) Dikke kus van ons allen

  • 05 Juni 2011 - 20:58

    Mama & Francis:

    Hoi Liefje, ach ja, zo maak je wat mee he? Super hoor dat je al die tropische eilanden afreist :0 met die prachtige witte stranden, whauw. Ze zien er geweldig uit op internet maar ik weet zeker dat het in het eggie nog mooier is!

    Groetjes van Francis en we volgen je hoor :), echt leuk om jouw zo te volgen, hahahaha. Ben echt super trots op jouw.
    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 05 Juni 2011 - 21:00

    Mama & Francis:

    Heb je nog yoga gedaan? Schrijf je in je dagboeken lieverd? Heb je al veel mooie foto's gemaakt?

    Jammer van de regen maar ja dat weet je ;). Er zal nog wel meer vallen tijdens het regen seizoen en als het dan nog steeds 30 graden is?

    XXXXXX

  • 06 Juni 2011 - 12:24

    Opa En Gerda:

    Prachtig dat je weer iets laat weten waar je bent .Zo zie je hoe het werkt in de werkelijkheid Voor je het weet ben je verkocht al zijn het maar je flipflaps Trouwens een leuke naam voor je slippers .
    wees voor zichtig en enjou your holiday .Becare fol evry day Michelle .
    Liefs en kusjes opa en gerda

  • 06 Juni 2011 - 13:41

    Donna:

    haha wat een stund! Dat is nog is humor!:) Nou je kan dus ook op flipflopse jacht gaan kan je nog wat verdienen;) Maar ja birkerstocks zijn ook lekker of wordt je dan uit gelachen..;) wat een regen he mies...kan je nog wel een beetje wat leuks doen dan of wacht tot dat de regen over is.. of regend het zo daar de hele dag?xkuskusxx ....Ben je doen dan?;)x

  • 07 Juni 2011 - 17:52

    |Simone:

    Miesie,

    lang leve de birkenstocks hahaha.
    Geniet je erg? Stomme vraag zeker. Ik regel alles goed voor je hoor. Doe erg mijn best om het net zo goed als jij te doen allemaal.
    Het is hier rustig en met mijn kleintje gaat het ook heel goed. Ze groeit als kool.
    Nou skattie kijk je uit en geniet ook maar een beetje voor mij.
    Doeiiiiiiii. Kussssssssssssssssssssssss


  • 09 Juni 2011 - 08:20

    Tante:

    hi meid wat een gedoe met die flipflops haha maar je heb het wel erg naar je zin geloof ik he mooi hoor we gaan je volgen hoor haha nou geniet er maar lekker van lvj vanuit dordrecht xxxxxxxxxxx van ons allemaal en veel plezier nog xxxxx

  • 13 Juni 2011 - 17:44

    Annet Van Der Vlugt:

    Hi Michelle, wat leuk al die reisverhalen van je, veel plezier nog en geniet ervan !!! xx Annet

  • 14 Juni 2011 - 07:18

    Coby, Sien, Marianne:

    nog een Coby en Silvia

    Hi Mies!

    Kijk je goed uit voor die locals die tweedehands spulletjes verkopen :-). Wij zijn blij dat het goed met je gaat. Wat leuk dat we zo vanuit de Dwarsligger jou kunnen volgen.

    Heel veel liefs, kusjes van ons

  • 08 Juli 2011 - 14:28

    Andres:

    hey michelle, hoe gaat het nu met je? ik lees iets over een grote teen incident, whatskebeurt? ik las ook over het verlaten van de eilandjes. pfff, erg is dat he! ik wilde ook nooit meer weg, te mooi en te leuk. paar jaartjes nog en dan wil ik ook weer heen. veel plezier nog griet en pas op jezelf. gr andres

  • 01 Augustus 2011 - 18:46

    Syl En Remy:

    haha hilarisch ! erg goed om ze 2de hands te verkopen ! weet je ook gelijk waar de jouwe waarschijnlijk uithangen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Michelle goes south east Azie

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Bijna....

16 April 2012

The Komodo Trip

01 April 2012

Get wet in Amed

24 Februari 2012

Some nature, some culture and some Adventure

22 December 2011

Gila Sekali
Michelle

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 23929

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Augustus 2027

Dive Deep and Fligh High

10 Oktober 2012 - 10 April 2013

Caribien Aribaa Aribaaaaaa

23 Mei 2011 - 30 November -0001

Michelle goes south east Azie

Landen bezocht: