The Beginning - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu The Beginning - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michelle Heeringa - WaarBenJij.nu

The Beginning

Door: michelleheeringa

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Mei 2011 | Thailand, Bangkok

Wow, ben net 3 dagen in Thailand en zit nu al op het eiland Ko Phangan...

Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om meteen een busreis van 18 uur te nemen nadat ik eerst via 2 treinen en 2 vliegtuigen aan zou komen in Bangkok...
Maaaar eenmaal aangekomen in Bangkok, nog voordat ik een kamer boekte, hoorde ik iemand vragen: "So, were you're from?". Deze jongen uit de USA, Robert, was net 3 dagen in Bangkok en wilde me wel even rondleiden.
Nadat ik 3 keer verteld had dat ik Bangkok al een beetje ken en eerst even wil relaxen (koude douche nemen en thais simkaartje kopen om Michel te bellen) liet hij me met rust en had ik even tijd voor mezelf.

Daarmee bedoel ik dan ook echt EVEN... want toen ik eenmaal fris en fruitig beneden van mijn hotelkamer kwam stond ie alweer voor m'n neus: " You feel like eating something?". Well, i was!

Binnen no time zaten we in een tentje met een hele groep. Een Nederlandze jongen stelde voor om samen met een groep mee te gaan reizen richting Chiang Mai, maar ik wilde eerst even een beetje bijkomen en relaxen.

So, that's what i'm doing now!

Oja, ik zal bijna nog vergeten te vertellen dat ik ook al beroofd ben tijdens de busreis van Bangkok-Ko Phangan, aaaaaah... ze hebben alleen geld van een reisgenootje uit mijn tas gehaald. Was opgelucht dat ik niet nog een keer mijn fotocamera kwijt ben geraakt haha. Maar goed, alsnog had iedereen er een rotgevoel over. Ondertussen heb ik er al met zoveel backpackers over gepraat, dat ik precies weet hoe ik het beste kan reizen.

Dus, nu ga ik even relaxen op dit te gekke eiland, vanaf morgen hardlopen op het strand, misschien een paar yoga lesjes nemen, en dan... Daar denk ik nog een nachtje over!

Liefs,




  • 26 Mei 2011 - 15:38

    :) Mammie Hahaha:

    Whau schat, de site upload nogal traag want ik heb het nu gevonden, staat nu pas op internet.

    Super genieten en vervelend dat ze het geld van je reisgenmoot hebben gestoeln :(.........

    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 26 Mei 2011 - 16:08

    Rowie:

    ahhhh Mies..Tegek!!!
    Lekker Hardlopen op t strand & yogales....
    GENIET schatje!!!!

    kusssssss...Ik houd je site in de gaten;)xx

  • 26 Mei 2011 - 16:15

    Ron Van Rhee:

    He wereld ontdekker je begint al weer goed,als dit een voor teken is voor de rest van je reis heb je verhalen genoeg om te vertellen.
    Je weet toch hoe het daar werkt relax relax en relax alles op z'n laagste versnelling.
    Nou ik ben benieuw naar je verdere avonturen heel veel plezier nog.
    groetjes Tuan Ron.

  • 27 Mei 2011 - 14:59

    Opa En Gerda:

    hey mies
    zo kunnen we mooi met je mee reizen
    en weten we ook ong waar je bent we wensen je heel veel plezier toe geniet er van meissie
    Opa en Gerda

  • 27 Mei 2011 - 15:23

    PAPS:

    HOI MOPSKE...HEB NET EEN UURTJE GELEDEN MICHEL AAN DE FOON GEHAD DUS WIST VAN JE LANGE BUSREIS EN DE BEROVING...GRRRR...DUS HEEL GOED OPPASSEN HE?...EN FIJN DAT JE NU EVEN GAAT ONTSPANNEN...IK HEB EEN NIEUW ACCOUNT AANGEMAAKT OP SCYPE EN DOORGEMAILD NAAR GIRLMIES@HOTMAIL.COM..DE LAPTOP BLIJFT NU DAG EN NACHT AANSTAAN, DAN WEET JE DAT...GENIET,GENIET,GENIET EN EET VOOR MIJ OOK EEN LEKKER HEET KIPPETJE OKE?...LOVE YOU...YOUR DADDY..

  • 29 Mei 2011 - 11:49

    Simone Philipse:

    ik ben jaloers aghhhhhh hahaha(behalve op die beroving dan). schatje kijk je goed uit.
    kussssssssssss.

  • 01 Juni 2011 - 07:07

    Mama :

    Hoi schattie, hoe is het met je voet?

    Waar ben je nu schat?

    XXX


  • 02 Juni 2011 - 17:57

    Annie En Harrie:

    heel veel liefs en veel plezier. annie uit venray

  • 02 Juni 2011 - 18:39

    Je Vriendin!:

    ahaha van mijn kom je ook niet af! super om te lezen mies xxxx YOU GO GIRLLLLL

  • 03 Juni 2011 - 15:32

    Mies & Rowie:):

    kuskuskus from LELYTOWNN!!! from your sissa & tanteee:D we denken aan je Moppie!!!!!!!!!!!!

  • 03 Juni 2011 - 23:31

    PAPS:

    EEY MOPSKE...FF KUZZ VAN JE VADER...HOOR JE GAUW WEER OP SKYPE...GENIET,GENIET,GENIET...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Michelle goes south east Azie

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Bijna....

16 April 2012

The Komodo Trip

01 April 2012

Get wet in Amed

24 Februari 2012

Some nature, some culture and some Adventure

22 December 2011

Gila Sekali
Michelle

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 23930

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Augustus 2027

Dive Deep and Fligh High

10 Oktober 2012 - 10 April 2013

Caribien Aribaa Aribaaaaaa

23 Mei 2011 - 30 November -0001

Michelle goes south east Azie

Landen bezocht: